пятница, 11 мая 2012 г.

Таки добридень, або якого дідька вам тут потрібно.

Добридень шановне панство!!!

Мене звати Олекса Розумака, я, як зараз дуже модно казати, "книгофіл". Читання книжок стає все менш популярним заняттям, краще вже пивка випити, чи якийсь кінчик глянути. Тому тут, у моєму маленькому (поки) куточку я збираюся розводити усілякі "полєміки" та "діскуссії" на тему різноманітних книжкових жанрів, відомих (та не дуже) авторів та творів. Також буду тримати руку на пульсі цього "зомбаря", який зветься "український книгодрук" та розповідати про чергові твори, якими нас порадували українські видавці. Невдовзі зроблю статтю або навіть цикл статей про історію українських друкарень. Але то буде пізніше. Поки я ще думаю над тим, з якої теми розпочати свою творчу діяльність. Мабуть це буде стаття про таке поняття в літературі як "кіберпанк". Тож підписуйтесь на мій блог. Обіцяю, буде цікаво.

Комментариев нет:

Отправить комментарий